• Var kan jag se min orderstatus?
    När du lägger en beställning hos oss skickar vi ett e-mail med en detaljerad orderbekräftelse. I detta e-mail hittar du även en länk till aktuell orderstatus där du kan se hur långt vi har kommit med din beställning. Har du inte mottagit mailet? Ta gärna en titt i din skräppost-mapp eftersom den ibland kan försvinna i spam-filtret. Du kan även logga in via vår kundportal för att se din orderstatus. Kontakta oss om du saknar din orderbekräftelse, så skickar vi den på nytt till dig.
  • HUR LÅNG TID TAR LEVERANSEN?
    Vi paketerar och skickar iväg beställningar samma dag innan 12:00. Ett iväg skickat paket tar normalt mellan 1 - 3 arbetsdagar tills det har anlänt till mottagaren.
  • ÄR DET SÄKERT ATT HANDLA HOS ER?
    Ja. Klarna använder sig av SSL (Secure Socket Layer) vilket innebär att alla beställningar som genomförs hos oss är krypterade. Det innebär att Bubblio AB inte har tillgång till kortnummer eller annan känslig information. Vid ytterligare frågor angående SSL ber vi dig kontakta Klarna. Bubblio AB garanterar att personuppgifter inte säljs vidare till tredje part.
  • Kan jag få mängdrabatt?
    Vill du köpa ett större antal av en produkt till ditt företag ber vi dig kontakta oss på info@bubblio.se med artikelnummer och antal samt när du behöver ha varorna levererade så återkommer vi till dig inom kort med en offert.
  • Jag hittar inte en specifik produkt på er hemsida, kan ni ta in den i sortimentet åt mig?
    Vi försöker att kontinuerligt utöka vårt sortiment, berätta gärna vad du saknar genom att kontakta oss. Vi lovar att göra vårt bästa för att ta in de produkter våra kunder efterfrågar.
  • Min produkt gick sönder eller var inte som utlovat. Vad gör jag nu?
    Kontakta vår kundtjänst och beskriv vad som hänt så hjälper vi dig. Bifoga gärna bilder på eventuella skador på din produkt i ditt mail för snabbare ärendehantering. Transportskadade eller felaktigt levererade varor ska anmälas till oss inom 7 dagar från mottagandet för att godkännas. Skicka inte tillbaka felaktiga varor utan att ha varit i kontakt med vår kundtjänst först.
  • Det saknas en produkt i mitt paket.
    Det ska det förstås inte göra! Kontakta vår kundtjänst tillsammans med ditt ordernummer och vad som saknas i ditt paket så hjälper vi dig.
  • Kan jag ångra mitt köp?
    Självklart! Vi ger dig alltid 30 dagars öppet köp på det du beställer, även vid bruten förpackning om det krävs att förpackningen öppnas för att du ska kunna testa produkten. Har produkten blivit skadad har vi rätt till att värdera hur stort säljvärdet minskat och dra av detta belopp från summan att återbetala.
  • Kan jag avbeställa min order?
    Förutsatt att vi inte hunnit packa och skicka iväg din order får du självklart avbeställa den. Kontakta vår kundtjänst med ditt ordernummer så hjälper vi dig.
  • Jag vill lägga till/ta bort en vara i min beställning.
    Kontakta vår kundtjänst och meddela oss ditt ordernummer samt vad du vill ändra i din order så ser vi om vi kan ordna det.
  • Kan ni sponsra min blogg eller mitt evenemang?
    Kanske! Kontakta oss med lite mer information om vad du tänkt dig så återkommer vi med ett svar inom kort.
Hittar du inte det du söker efter?
Lämna er fråga här
Skriv ner ert namn, email, telefon nummer och lämna eran fråga. Vi återkommer vi så fort som möjligt!